Budowa e-wizerunku to proces polegający na optymalnym wykorzystaniu dostępnych kanałów komunikacji w celu realizacji założeń strategii PR-owej. Proces kreowania wizerunku wymaga analizy, która pozwoli nam określić najważniejsze cechy osoby, firmy lub marki. Znając założenia i cele do jakich chcemy dążyć możemy rozpocząć działania budujące odpowiednią reputację.
Podstawowe elementy jakie mają wpływ na e-wizerunek to strona internetowa, blog, sklep oraz działania marketingowe. Budowa wizerunku wymaga większego zaangażowania i powinna rozpocząć się od audytu komunikatów na Twój temat, ich analizie oraz moderacji. Najpopularniejszymi kanałami dotarcia jest Google, fora dyskusyjne, portale branżowe, blogi tematyczne oraz serwisy opiniotwórcze. To w tych miejscach potencjalni klienci i partnerzy biznesowi sprawdzają opinie na Twój temat i podejmują decyzję o podjęciu współpracy.
Współpraca z naszą firmą zapewnia pełne wsparcie w kształtowaniu kanałów komunikacji oraz pełną dyskrecję.