Chcesz, żeby twoja firma była bardziej rozpoznawalna? Chciałbyś stać się bardziej wiarygodny w oczach swoich odbiorców? Jeżeli tak, to z całą pewnością zainteresuje Cię marketing szeptany.
Zacznijmy od opisania tego, jak wygląda marketing szeptany poza wirtualnym światem. W skrócie polega on na tym, że ludzie podczas rozmów dzielą się często różnymi doświadczeniami i opiniami związanymi z produktami, czy też usługami, z których korzystają.
W internecie działa to bardzo podobnie. Jest jednak pewna różnica — część rozmów jest tutaj prowadzona publiczne np. na forach internetowych albo na Facebooku. To sprawia, że dostęp do nich ma każdy, kto będzie szukał informacji o danej marce w internecie. Ponadto wpisy dostępne publicznie często są aktywne przez bardzo długi czas. Dlatego też marketing szeptany w internecie daje długoterminowe efekty.
Najczęściej polega on na świadomym udzielaniu się przez tak zwanych „szeptaczy” na różnych forach internetowych lub na Facebooku.
Wdrożenie działań z zakresu marketingu szeptanego daje wiele korzyści. Oczywiście przekłada się on na większą sprzedaż. Jednak to nie jedyna zaleta tej formy marketingu, przyjrzyjmy się jeszcze innym korzyściom z postawienia na marketing szeptany:
Korzyści jest wiele, jednak niektóre osoby zadają sobie jedno pytanie.
To często pojawiające się pytanie. Jeżeli też się nad nim zastanawiasz, to najpierw przyjrzyj się innej kwestii — czy reklama jest etyczna?
Wątpliwości co do marketingu szeptanego najczęściej są takie, że osoby piszące posty nie korzystały z produktów lub usług firmy. Jednak często w reklamach występują ludzie, którzy nie korzystają z produktów marki, którą reklamują. Teksty reklamowe piszą copywriterzy, którzy pierwszy raz słyszą o firmie, dla której tworzą ofertę.
Marketing szeptany to po prostu jedna z form reklamy. A jej etyczność podobnie, jak w pozostałych przypadkach zależy przede wszystkim od tego, jak zostanie przeprowadzona. Dobrze wykonana kampania marketingu szeptanego jest jak najbardziej etyczna.
W przypadku marketingu szeptanego kluczowe jest skorzystanie z usług profesjonalistów. Ma to jeszcze większe znaczenie, niż w przypadku innych form marketingu — pisząc złą ofertę, tworząc nieatrakcyjną reklamę, zwykle ryzykujesz „tylko” swoim budżetem.
Natomiast źle przeprowadzony marketing szeptany może dać efekt odwrotny od oczekiwanego — może zostać przypięta łatka spamera, której będzie ciężko się pozbyć. Dlatego, jeżeli chcesz skorzystać, z wszystkich zalet tej formy marketingu, to skorzystaj z usług naszych profesjonalistów. Współpracujemy z osobami mającymi duże doświadczenie w marketingu szeptanym, a to przekłada się na wysoką skuteczność kampanii.
Dopasujemy strategię działań do twoich potrzeb i oczekiwań. Dlatego, jeżeli jesteś zainteresowany marketingiem szeptanym, to skontaktuj się z nami.