Wizerunek osoby, firmy lub marki jest wartością podstawową i kluczową dla każdego biznesu. Budowany latami skutecznie wpływa na relację z klientami, pozyskiwanie nowych kontrahentów i pracowników. Należy pamiętać, że za wizerunek wpływają zarówno pozytywne jak i negatywne opinie.
Według przeprowadzonych badań ponad 90% osób szuka opinii o produktach, usługach i firmach w Internecie. Użytkownicy przeszukują fora, blogi, portale w celu zdobycia jak największej ilości informacji przed podjęciem decyzji o zakupie lub nawiązaniu współpracy. Dzięki powszechnemu dostępowi do tego medium zwiększa się ryzyko wystąpienia nadużyć i tzw.”hejtu”. Coraz częściej negatywne opinie tworzone są przez konkurencję (czarny PR). Często okazuje się, że autorem wszystkich negatywnych treści jest ta sama osoba – były pracownik, klient, konkurencja. Negatywne informację wpływają na decyzję zakupową i nierzadko prowadzą do zrywania negocjacji bez podania przyczyny. Dlatego też ochrona wizerunku w internecie staje się obowiązkiem.
Dzięki naszym usługom skutecznie wyeliminujesz wpływ negatywnych wypowiedzi na Twój biznes. Zapewniamy stały stały monitoring e-wizerunku by kontrolować pojawiające się komentarze w internecie. Dodatkowym wsparciem jest budowa pozytywnego wizerunku poprzez aktywne działania PR-owe.
Należy pamiętać, że ochrona wizerunku to nie ogranicza się jedynie do „gaszenia pożarów” ale przede wszystkim polega na zapobieganiu i kontroli skutków. Dokładna analiza potrzeb i zagrożeń pozwala na przygotowanie skutecznej strategii działania, która pozwoli solidnie zadbać o wizerunek.