Employer branding
Obecnie bardzo wiele czynników ma wpływ na sytuację rynkową danego przedsiębiorstwa. W świecie, w którym dominują mass media bardzo istotne jest to, jak dana jednostka gospodarcza jest postrzegana i prezentowana w internecie – negatywnie czy pozytywnie. Opinie i oceny o firmach dostępne są nawet na przypadkowych forach w sieci i często wpływają na to jak potencjalny użytkownik, czyli Klient oceni taką firmę i czy ostatecznie zdecyduje się na nabycie jej produktów bądź usług.
Dlaczego employer branding jest ważny w działalności firmy?
Przede wszystkim employer branding zaczyna się wewnątrz firmy. Opiera się zwłaszcza na budowaniu kultury oraz przestrzeganiu wartości. Pracownicy danej firmy powinni się czuć dobrze i utożsamiać z nią. Co istotne? Dzisiaj wynagrodzenie nie jest najważniejszym czynnikiem, który decyduje o tym czy pracodawca jest odbierany pozytywnie bądź negatywnie – liczy się podejście do pracownika, możliwości rozwoju i awansu oraz atmosfera. Co więcej? Nawet sam sposób rekrutacji buduje opinie o firmie. Działania BOW24 realizowane w ramach employer branding są nie tylko istotne dla pozyskania wartościowych pracowników, ale także dla ogólnego pozytywnego wizerunku firmy w jej otoczeniu.
Jesteśmy profesjonalną firmą, która świadczy usługi usuwania negatywnych komentarzy w sieci w sposób wydajny i wysoce skuteczny. Usuwanie komentarzy, monitorowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek przedsiębiorcy w internecie prowadzone jest przez naszą firmę w następujący sposób:
- Kompleksowy przegląd treści internetowej
- Skuteczne znajdowanie i oznaczanie wszystkich negatywnych opinii o danej firmie
- Dodawanie treści, która pozytywnie prezentuje przedsiębiorcę na ogólnych zasadach marketingu szeptanego
- Stosowanie specjalnych zabiegów pozycjonerskich, dzięki którym na pierwszych pozycjach Google będzie pojawiać się jedynie pozytywna treść
Pozytywny wizerunek firmy w sieci ma bardzo duże znaczenie!
Prowadzimy działania dualnie – z jednej strony usuwamy negatywne opinie o danej jednostce gospodarczej, a z drugiej stosujemy różne sprawdzone zabiegi w celu poprawy jej wizerunku. Możesz więc bez zastanowienia zlecać nam również działania związane z marketingiem szeptanym. Pamiętaj, że firma, która jest negatywnie oceniana budzi mniejsze zaufanie oraz chęć skorzystania z jej produktów bądź usług. Zdecydowana większość konsumentów podejmuje decyzje o zakupie danego produktu właśnie na podstawie tego, jak inne skomentowały ten produkt.
Kolejnym kluczowym aspektem są również opinie pracowników oraz korzyści ekonomiczne, czyli relacje społeczne w firmie. Dlatego warto zainwestować w dział employer branding. Dzięki naszym kompleksowym usługom Twoja firma pozyska pracowników, którzy będą wydajni oraz chętni do pracy. Jednak to nie wszystko – dzięki pozytywnym opiniom wzrośnie szansa na to, że znajdziesz pracownika godnego zaufania takiego, jakiego wymarzyłaby sobie Twoja firma.